RAFTING NA 3 REKE: NERETVA, UNA I VRBAS

AAAAA

4 – 10. JUN 2021.

aaa

Skriveni dragulj doline Neretve je smješten nadomak Konjica. Reč je o selu Džajići. Selo iako malo, obiluje sadržajem te neverovatnom istorijom i pričama koje svedoče toj istoriji. Naš objekat je smešten na samoj obali reke Neretve. Ovaj ambijent nudi i smeštaj sa punim pansionom u našem hostelu. Sve sobe su građene od prirodnih materijala kako ne bi odudarali od prirodnog okruženja.
Restoran je uređen u starinskom stilu, poslužuju se lokalni specijaliteti i izbor domaćih vina. Švedski sto za doručak dostupan je svakog dana. U sklopu objekta nalaze se fudbalskoi košarkaško igralište. Na raspolaganju je i besplatan parking u okviru objekta. Pored navedenog naš objekat u svom sklopu sadrži suvenirnicu bogatog sadržaja. Okruženje ovog bisera na reci Neretvi, krase i 12 vrhova planine Prenj, sa visinama većim od 2000 m pogodnim za pešačenje te „Put šverca duvana“ koji ima dugu tradiciju i datira još iz vremena Austro-Ugarske monarhije. Ukoliko ste željni avanture, adrenalina, onda je rafting kanjonom Neretve idealno mesto za Vas. Možete uživati u 18 km dugom spustu sa pratećom opremom i obučenim skiperima sa IRF licencom. Udaljenost našeg objekta je 6 km od grada Konjica.

SMEŠTAJ JE HOSTELSKOG TIPA (SPAVAONICE 6 ILI 8 KREVETA SA ZAJEDNIČKIM TOALETOM), A UZ DOPLATU, MOGUĆE JE BITI U 2K SOBAMA(ZAJEDNIČKI TOALET ILI APARTMANIMA(MIN 4 OSOBE SA SOPSTVENIM TOALETOM)

AAA
Una Aqua Centar slijedi jasnu viziju u obavljanju svojih aktivnosti. Želimo pružiti kvalitetan i siguran odmor svim znatiželjnicima i izmamiti što više osmijeha tokom izleta, privući što više prirodoljubaca željnih novih kontakta i upoznavanja, te one koji vole biti veseli,nasmijani i širiti pozitivnu vibru.

Naša baza se nalazi na Japodskim otocima, najljepših 5 unskih otoka i svaki put od Vas čujemo uzvike i komentare koji našu lokaciju opisuju kao pravi mali raj, priroda podarila, a mi čuvamo i njegujemo u skladu sa prirodom i filozofijom odgovornog turizma. Strast prema prirodi i brizi za okoliš je ono što nas sviju veže u našem kampu, a predivni zeleni krajolici i kraljica rijeka, Una, je ono što će i vas oduševiti.
Sa radom smo počeli 2008 sa snažnom željom da postanemo veliki centar za aktivni turizam u regionu, da širimo pozitivna iskustva i pokažemo kako je priroda cool, jer mnogi od nas to često zaborave. Drago nam je priznati da svake godine grabimo više ka našem cilju. U korist nam ide lokacija koja graniči sa nacionalnim parkom Una, te Japodski otoci s 5 unskih otoka isprepletenih unskim kanalima, koji sa uređenim parkingom, restoranom,kućicom na drvetu, mjestom za logorsku vatru, beach barom te mjestom za kampiranje čine cijelinu od skoro 20 000 m2

Dolazak na “Japodske otoke”
Piće dobrodošlice – domaća rakija
Večera na “Japodskim otocima”
Druženje uz logorsku vatru

2.DAN
Buffet doručak na “Japodskim otocima”
Organiziran prijevoz do starta rafting etape
Dolazak na start rafting etape, preuzimanje opreme, upoznavanje sa
rijekom i brifing skipera
Rafting (vrijeme trajanja raftinga ovisi o odabranoj etapi)
Povratak sa raftinga
Slobodno vrijeme ( sportske aktivnosti na otocima, vožnja lađom ,
uživanje u prirodi)
Večera na “Japodskim otocima”
Druženje uz logorsku vatru i zabava uz muziku uživo
3. DAN

Doručak na “Japodskim otocima”
Odlazak

AAAA

Sportista Dejan Marković iz Banjaluke veslanjem se bavi od srednjoškolskih dana. Počeo je sa kajakom i kanuom, a zadržao se na raftingu kojeg trenira već 18 godina. Od 2012. godine vodi rafting sekciju ronilačkog kluba „BUK“, te je član Dajak kluba od njegovog osnivanja. Osvajač je četiri medalje na evropskom nivou. Na svjetskom nivou, najbolji plasman mu je šesto mjesto.

Kako nam govori, živio je blizu vode i uvijek je htio da savlada veslanje.
Kao reprezentativac Bosne i Hercegovine osvojio je četiri medalje na evropskim takmičenjima. Prvi pravi uspjeh kaže da je postigao 2015. godine kada je uzeo bronzu u sprintu i srebro u spustu.

Toliko godina truda sam uložio i napokon se isplatilo kada sam uzeo prvu medalju na evropskom. Godina prije mi je bila jako teška, majka mi se razboljela, bio sam stalno uz nju. Ona me je uvijek podržavala, bila uz mene i kada je okolina govorila da prestanem sa veslanjem, da nemam ništa od toga. Tako da sam medalju njoj posvetio i znam koliko je bila ponosna na mene. Uvijek se hvalila kolegicama s posla kad god uzmem medalju. Dolazila je na sva takmičenja koja su bila na domaćem terenu. Kada je bila ceremonija dodjele medalja ona je došla i stajala, iako je teško mogla da stoji. Danas više nije tu, ali ta prva medalja sa evropskog me podsjeti na nju. Ponosan sam na mamu i ponosan na medalju“, prisjeća se on s nostalgijom.

Rafting klub BUK dio je Ronilačkog kluba BUK, koji djeluje još od 1976. godine. Ronilački klub osnovala su dvojica bivših mornara, ronilaca Jugoslovenske ratne mornarice, Vjekoslav Potočnik i Mirsad Ramić, zajedno sa nekoliko zaljubljenika u ovaj sport. Nakon više stotina obučenih ronilaca, spasilačkih akcija i mnoštva medalja, BUK je postao dio elite ronilačkih klubova tadašnje Jugoslavije.

Upravo naš klub se prvi u Banjaluci počeo baviti raftingom, a možemo se pohvaliti i najdužom rutom na Vrbasu – čak 17 kilometara. Bez imalo griže savjesti i preuveličavanja možemo reći da nudimo najkvalitetniji rafting u Banjaluci, sa najviše sadržaja. Potpuno smo opremljeni svime što vam je potrebno za ugodno i sigurno spuštanje Vrbasom, pa tako svi učesnici dobijaju zaštitne kacige i prsluke, vesla, odijela i čizmice (po želji), te obezbjeđujemo prevoz do polazne tačke spusta.

Naših čamci primaju ekipe od šest ili osam osoba, a ogranizujemo i velike ture, pa smo odjednom spuštali i po 100 ljudi. Svi naši skiperi posjeduju adekvatne licence za rad, a neki od njih su i evropski prvaci u raftingu.

Radno vrijeme prilagođavamo vama, a sve što trebate uraditi jeste da dođete, mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo. Želja nam je da spust doživljavate kao izlet, zbog čega on traje između tri i pet sati. Rafting sa nama ne podrazumijeva samo veslanje, već i trenutke odmora uz druženje, kupanje, skakanje sa stijena, te plivanje niz brzake kanjona Tijesno.

S obzirom na to da je rafting sjajan team building, naši klijenti su često firme koje žele da svoje zaposlene počaste avanturom na vodi, te ujedno unaprijede društvene odnose u svom timu. U zavisnosti od vaših želja, nakon raftinga je moguće organizovati i ručak.

Najbitnije nam je da vam bude ugodno i da uživate u spustu Vrbasom, zbog čega dozvoljavamo unošenje hrane i pića u čamac. Jedna od naših prednosti jeste i to što se nalazimo nedaleko od centra Banjaluke, te što prije i nakon spusta možete uživati u našoj prelijepoj bašti, smještenoj na samoj obali Vrbasa.

Zanimljivo je da svake godine organizujemo i zimski rafting, za sve one koji su dovoljno hrabri da se prepuste čarima ledenog Vrbasa.

Naš zaštitni znak je vidra, koja se nalazi na našem logotipu. Pridružila nam se 1984. godine i prozvana Bućko, a karakterišu je spretnost, brzo prilagodavanje i privrženost vodi, dok je ujedno i zaštitnik životne sredine. Naša vidra je svestrani sportista, ali i namćor, koji u inat svima ne odustaje od svojih ideja