MOJA PRIČA

Bio sam neverovatno nemirno dete, kad bih sa roditeljima odlazio na more, dosadno mi je bilo da se sunčam na plaži. Nekako sam od letovanja uvek očekivao više, neku aktivnost. Tako je bilo dugi niz godina…

Na prvom času joge mi je bilo neverovatno neprijatno. Mislim da sam bio jedini muškarac u sali, kao neka crna ovca u okruženju žena koje su vežbale nešto neobično i nešto što za mene nije imalo smisla. Pritom one su svašta mogle sa svojim telom, a ja, iako sportski tip, — ništa. Ipak sam se zainatio, kako bi sam sebi dokazao da mogu to. Tokom nekoliko  meseci sam sebe prisiljavao da odlazim na jogu, jedva čekajući da se završi svaki čas. A onda sam iznenada naglo napredovao i po prvi put  uspeo da prstima dodirnem pod. Dopao mi se osećaj da pobedjujem blokade svog tela. Potom sam počeo da se prisećam kako sam od malih nogu bio dobar gimnastičar. U naprednijim asanama sam otkrio pravu inspiraciju i trudio se da ih savladam.

Potom je došlo i mentalno ojačanje, više nije bilo do stojanja na glavi već do mojeg duha koji se zahvalno odazvao. Odlazio sam na razne joga časove u Beogradu, probao aštangu, vinjasu, akro jogu, bikram. Joga mi je bila beg od kancelarijskog posla koji sam doduše često menjaju ali uglavnom bio vezan za kompjuter, kao i za stres koji je vezan za rad u farmaceutskom biznisu, kojim sam se bavio. Primetio sam koliko mi joga nidra (tehnika relaksacije) prija, obnavlja ne samo fizički već i mentalno.

Polako je joga počela da menja moj stil života: vodio sam računa o ishrani, postajao sam staloženiji, to su i drugi primećivali.. Zapažao sam kako sam odlučniji, tj kako mi jača karakter.

Tu su već dolazile ozbiljnije godine, one kasne tridesete. I baš joga mi je pomogla da pobedim strah od starenja. Uz to sve više mi je prijalo da provodim vreme u prirodi, u šumi ili na planini. Na internetu sam naleteo na joga retreat na Ada Bojani, tu se desio i neočekivan godišnji odmor, pa sam se avanturistički prijavio i otputovao ne znajući tačno ni gde idem. Osećaj je bio kao da mi je taj odmor Bogom dan. Odično sam se adaptirao, upoznao po nečemu meni slične ljude i svi smo uživali na toplom pesku. Dakle najzad od onih dečijih godina prijala mi je plaža, ali još uvek me je akcija privlačila više nego prazno izležavanje.

Uskoro nakon toga, firma u kojoj sam radio, krenula je u stečaj. U istom periodu jedna instruktorka joga, koja je znala da se bavim marketingom, mi je ponudila da joj organizujem joga retreat. Dugo sam se dvoumio, pošto nikad pre nisam radio sličan posao. A onda sam sledećeg dana došao na posao (stečaj se još razvlačio) i zapazio apatična lica svojih kolega. Shvatio sam da ne želim da budem deo toga. Pozvao sam instruktorku i prihvatio se obaveze da organizujem yoga retreat. To je bilo pre dve godine i tada se iz korena promenio moj život.

Prvi joga događaj sam organizovao na Adi Bojani, sa idejom da se objedini boravak u prirodi, rad na sebi i druženje. Na veliko čudo , na događaj se odazvalo 40 ljudi, mnogo više nego što sam kao početnik očekivao. Proleće i leto su fantastično prošli. Nakon prolećnog, odlučio sam se i za letnji retreat, obogaćen i za druge sadržaje, osmislio sam koncept aktivnog odmora. Pun entuzijazma kovao sam planove i za zimske događaje. Rezultati su ovog puta izostali. Ali sa onim svojim ojačanim duhom nisam sebi dao da se predam. Nastavio sam sledećeg proleća i od tada sam imao u nizu preko 30 uspešnih događaja i radionica, i dvodnevnih i onih dužih, na planinama, na Adi Bojani, i u Žanjicama. Sve vreme sam nastavljao da se bavim jogom. Pažljivo sam pratio svoje unutrašnje osećaje Postao sam razdragan čovek.

Naravno, postoji određeni broj predrasuda vezanih za jogu, uključujući i to da je joga samo za žene. Zato sam se u poslednjih mesec dana posvetio kampanji “Pravi muškarci vežbaju jogu“. Ideja je da animiramo profesionalne sportiste da rade jogu na sportskim terenima. Iz svog iskustva mogu da kažem da muškarce na putu vežbanja joge često sprečava ego. Kada dođete na čas i vidite da bez obzira na kondiciju ne možete uraditi neke položaje koje žene dosta lako rade, javi se razočaranje i bes. Vrlo su velike šanse da vam se prvi čas joge neće svideti. Zato mislim da sam dobro uradio što sam sebi na početku dao taj rok od 2 meseca.

Divna je stvar , što kroz događaje koje organizujem, i sam se  razvijam. Nekad sam bio osoba usmerena na fizičke aktivnosti, sada me više zanimaju ljudski potencijali.

U poslednjih godinu dana fascinira me kundalini joga. Daje mi neverovatnu fizičku snagu, izoštrava intelekt, pobuđuje kreativnost.
Nakon prva dva časa kundalini joge osetio sam veliki priliv energije i potrebu da budem fizički aktivan.
Vozio sam bicikl skoro 40 km, trčao 5 km , odradio trening u gym-u , mogao sam mnogo više nego ranije.. Želim da napomenem da imam 46 godina.
ja kao mali

sinisa moja prica

jump

Hteo bih da preporučim svim muškarcima da vežbaju jogu. Dajte sebi šansu, rezultati neće izostati.

Zahvalan sam jogi na svemu onome što mi je donela u život.  Joga je i ispoštovala vapaj deteta koje ne želi da se izležava na plaži, kasnije čoveka koji oseća istu takvu teskobu u kancelarijii i napravila od mene organizatora aktivnog odmora. Moja je misija da ta iskustva prenosim.

DVONEDELJNO JEDRENJE JONSKIM MOREM
LEFKADA, 26.08 – 02.09.2023. 02.09.- 09.09.2023. Lefkada, Antipaxos, Paxos, Krf, Sivota, Meganisi, Itaka, Kalamos, Kastos, Atokos. SAMO ZA AVANTURISTE VEDROG DUHA, NIJE PREDVIĐENO ZA TURISTE! DA BISTE JEDRILI SA NAMA, NEOPHODAN JE OPSEŽAN INTERVJU!   Jedrenje je najlepša avantura. Beg iz stereotipnog života, putovanje u geografskom smislu, ali, i duboko u sebe. Istinsko i tanano… Continue reading DVONEDELJNO JEDRENJE JONSKIM MOREM
SEMINAR ZDRAVOG ŽIVOTA SA G.NAZAROVIM U HERCEGOVINI
IVANICA, HERCEGOVINA, 14 – 19. FEBRUAR (Sretenje – praznik u Srbiji) Ivanica se nalazi na potezu između Trebinja (udaljenost 18km) i Dubrovnika (udaljenost 7 km). Karakteriše je neopisivo lep pogled na Jadransko more (zaleđe Dubrovnika), veličanstvena priroda i opojni mirisi mediteranskog lekovitog bilja. Seminar koji suštinski i iz korena menja shvatanje života. Na njemu ćete… Continue reading SEMINAR ZDRAVOG ŽIVOTA SA G.NAZAROVIM U HERCEGOVINI
KRSTARENJE SA BICIKLIZMOM SREDNJIM I SEVERNIM JADRANOM
MARŠUTA 1 ZADAR, PAG, RAB, SV. GRGUR, KRK, CRES, LOŠINJ, OLIB SMENE: I SMENA: 17- 24.06. III SMENA: 29.07-05.08.  V SMENA:19.08-26.08. MARŠUTA 2 ZADAR, PAG, RAB, LOŠINJ, OLIB, MOLAT, DUGI OTOK. SMENE: II SMENA: 24.06 – 01.07 IV SMENA: 05.08 -12.08. SMENE  05.08 – 12.08. I  19.08 – 26.08. OD 01.06. IZNOSE 650 eur  … Continue reading KRSTARENJE SA BICIKLIZMOM SREDNJIM I SEVERNIM JADRANOM